L’Ajuntament de Cálig contracta quatre veïns i veïnes a través del programa Emerge

06/10/2022

L’Ajuntament de Càlig, a través del programa d’ocupació Emerge 2022, ha contractat quatre veïns i veïnes aturats per a la realització d’accions previstes en els plans o procediments d’emergència en l’àmbit forestal. Les incorporacions s’han fet per un termini de sis mesos i es finançaran amb una subvenció de 66.000€, que l’Ajuntament ha aconseguit de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

L’alcaldessa, Ernestina Borràs, ha destacat que les quatre persones contractades ara mateix realitzen la formació per a poder utilitzar maquinària específica per fer la neteja i desbrossament dels camins i senders, així també com dels marges. Segons indicava “es tracta de feines molt importants per garantir el pas correcte de l’aigua en cas de fortes precipitacions i evitar així possibles inundacions, a més també d’evitar una ràpida propagació del foc si es declara un incendi”.

Borràs comentava que en total l’Ajuntament ha aconseguit més de 160.000 euros dels diferents programes d’ocupació impulsats per la Generalitat. En aquest sentit, assenyalava que “gràcies a aquesta ajuda hem contractat a vuit veïns i veïnes aturats amb els programes Empuju, Explus i Emdona, així com l’Emerge, que ajudaran amb la seua feina a millorar el nostre poble, a més del que representa trobar feina per a les vuit persones aturades que han pogut optar al treball”.

foto emerge

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de Càlig, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Plaça Nova, 1, Ajuntament de Càlig, 12589, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades dpd@dipcas.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).