Els veïns i veïnes de Càlig podran emprar en breu un nou servei de comunicació per mantenir-se informats de tota la actualitat institucional de l’Ajuntament de la població. A través del servei de missatgeria Whatsapp i el grup Càlig Informa, els usuaris d’esta aplicació podran rebre informació instantània d’interès general i centrada, ara per ara, en les actuacions i mesures que es prenen des del consistori en la lluita contra la incidència del COVID19 en la població.
Des de l’Ajuntament, i per tal de no saturar d’informació als usuaris, s’han establert unes normes bàsiques d’utilització del servei de missatgeria, que consistiran en l’enviament d’un únic missatge al dia, que es remetrà de dilluns a diumenge de 9.00 h a 21.00 h. El consistori podria enviar més d’un whatsapp en cas de disposar d’una informació d’urgència o d’especial interès, que s’enviarà en el moment que siga necessari.
Els usuaris d’aquesta plataforma de missatgeria hauran d’enviar un whatsapp al número 609096675 amb la paraula ALTA, nom i cognoms i DNI, i guardar en l’agenda el número 609096675 per a començar a rebre la informació municipal al seu telèfon. Si la persona usuària vol donar-se de baixa del servei, ho pot fer en qualsevol moment enviant un whatsapp al número 609096675 amb la paraula BAIXA.
Cal destacar que les dades de les persones usuàries seran introduïdes en una base de dades única i exclusivament per al servei d’informació mitjançant Whatsapp, i no es facilitaran a cap organisme extern ni tampoc s’utilitzaran per a cap altra gestió. Així mateix, assenyalar que el servei no es recíproc, és a dir, no es podrà establir debat o emprar com a ferramenta per a fer reclamacions.
D’aquesta manera, s’amplien els canals de comunicació municipals -com són el Telegram, Instagram, Facebook i la pàgina web www.calig.es- amb l’objectiu de donar complida informació a la població d’una manera ràpida i directa.